onsdag 17 maj 2017

Bröllopskort

Oj - det är nästan ett helt år sen jag bloggade sist. Det blev helt enkelt för mycket och lusten o orken försvann totalt. Skrivbordet har varit i en enda röra och under hösten gjorde jag mycket lite kort. 
Det blev tyst helt enkelt.

Men så bestämde jag mig för att vara med i vårens träff i Trelleborg som Gummiapan ordnar. Vilken helg det blev! Träffa vänner o bekanta igen, bara få sitta o färglägga och vara vid det. Så himla roligt. Jag fick färglagt 8 olika motiv, en del till student och bröllop. 

Och idag visar jag ett av de bröllopskort jag fick gjort på Copic Marker Sverige-bloggen.


Kanske håller lusten i sig nu. Inte i den intensiva utsträckning som det var förr utan nu blir det när andan faller på.

På Copic-bloggen hittar ni allt om material och färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar