torsdag 19 december 2013

Scrap-dikt

Häromkvällen hade jag planer på att "ikväll ska jag fixa mitt torsdagsinlägg till Scrapfabriken", men istället hamnade jag framför datorn, fixade lite bankärenden, svarade på mail och hängde så klart på Facebook. Jag insåg efter en stund att tiden runnit ifrån mig, så jag skrev ett putslustigt inlägg om att jag kanske fick skriva en dikt istället på min bloggdag. Så klart blev jag ivrigt påhejade av mina FB-vänner, bland annat vår kära Gummiapa - Jeanette. 

Vill ni läsa dikten? Då får ni besöka Scrapfabriken! :-)

********************************

Nu till asken jag har gjort. Den går i beige och blått mest för att Majas papper är så fina men även också för att jag äntligen hittat nyanser bland mina blåa copicpennor som jag gillar.



Inte helt lätt att fotografera när man har småbrått men...



Den här Tildan är så himla rolig att färglägga och jag tyckte den blev ljuvlig med blå luva :-)




Jag har använt följande pennor

Hud E11-21-00-000-R20
Hår E37-35-33
Beige E43-42-41-40
Blått B26-24-23-21

Vill ni veta vad jag använt för material? Även det hittar ni på Scrapfabrikens blogg :-)

3 kommentarer:

  1. Meeeen guuu jag smäller av.....sååå himla fint!!!! Jösses! :) ♥

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Kanonsöt ask och så fint färglagt!! Dikten var oxå fin... ;-)
    Kram

    SvaraRadera