tisdag 30 mars 2010

Två häxor, 1 kanin och 1 elefant!

Den här layouten fick jag gjort i fredags på scrapträffen vi hade. Jag fick fotot av Camilla, tack snälla du, och det togs när barnen hade påsktemadag i skolan. Jätteroligt att kunna scrappa en påsklayout. Bilden föreställer Ida och Camilla som påskkärringar och Ellie som påskkanin. En söt liten skara! Och jag är så nöjd med layouten, färgerna och själv skissen. Häxan var inte inplanerad egentligen men jag hittade den i söndags på Helsingborgsmässan för halva priset och ivrigt påhejad av Pernilla, köpte jag den.

Jag fick en beställning på ett bebiskort häromdagen och igår satte jag mig ner för att göra det. Det går i gråa och blåa toner och passar bra till elefanten :o)

Elefanten är från Magnolia och de mönstrade papperna är Maja Designs nya papper. Borden är en Martha Stewart-punch. Fynd från mässan!

1 kommentar:

  1. Skönt att det inte blev rubriken: en kanin, en häxa och en gammal kärring......

    SvaraRadera