onsdag 13 juli 2011

Some Odd Girl hos Scrapfabriken!

Ingen har väl missat att Scrapfabriken nu har stämplar från Some Odd Girl i sin webbutik? Dom godingarna är ju bara så charmiga! Så får jag fresta med två kort?

Popsicle Tobie är från mina privata gömmor men ni hittar andra fina stämplar hos Scrapfabriken. Spillbitar från MME och mini-alfabet från både October afternoon och Cosmo Cricket. Splatter-stämpeln är från The Greeting Farm.

Dancing Mae hittar ni däremot i webbutiken! Jag har använt (än en gång) spillbitar från MME. Textstämpeln från TGF och rutnätet är Gummiapans. Det här kortet har jag liftat från Leia - gillade enkelheten!


Ciao!

6 kommentarer:

  1. Superfina kort härliga färger på papper och dekorationer. Man blir så glad av att se på korten. Nästa gång jag åker till Uddevalla så blir det att gå in och köpa dessa stämlar, hur fina som helst.Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Så himla fina kort båda två och du har så skön stil på dina kort vilket gör att man verkligen ser att det är dina.....det är coolt!!! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. These are beautiful cards Christina!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga kort du har gjort.

    SvaraRadera
  5. These are so cool! I love your style!

    xo

    SvaraRadera