onsdag 14 september 2011

Bröllopscandy / Weddingcandy

Idag firar jag och min käre man 15 årig bröllopsdag! Tiden går fort när man är lycklig :-). Detta tycker jag är värt att fira så därför bjuder jag på en bröllpscandy som består bland annat av 3 bröllops stämplar från Magnolia!

Today, me and my husband, are celebrating our 15th weddinganniversery. Time flies when your happy :-)! I think this is worth celebrating so therefor, I offer this wedding candy, which includes 3 wedding stamps from Magnolia!

Hur ska du göra för att vinna då?
1) Kommentera det här inlägget, även du som inte har en blogg.
2) Bli en följare av min Networked blogg eller vanlig följare.
3) Länka till mitt inlägg, med en bild på min bröllopscandy, på din blogg. Det går även bra att sprida på FB.

What should you do to win, then?
1) Comment on this post, even if you do not have a blog.
2) Become a follower of my Networked blog.
3) Link to my post, with a picture of my wedding candy on your blog.
You can also spread the word on FB.

Mellan den 21-24 september kommer vi att fira vår bröllopsdag i Paris och jag drar den lyckliga vinnaren när jag kommit hem.
Between 21 to 21 Septeber we vill celebrate our anniversary in paris and I will draw the lucky winner when I get back.

20 kommentarer:

  1. Vill inte missa denna chans att vinna så fina stämplar .....
    Följare är jag lägger upp bild o länkar i min sidebar ....

    Grattis till er o njut av varann o paris ...........

    pysselkramar
    //anneli

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på bröllopsdagen!! Jag är gärna med och firar!

    Ha en underbar helg i Paris!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  3. Stort grattis på bröllopsdagen!! Jag är gärna med och firar!

    Ha en underbar helg i Paris!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  4. Grattis på bröllopsdagen vad härligt att få åka till Paris...
    Vill jätte gärna vara med och ta en lott med så fin candy.
    Har länkat i min sidebar och följare är jag sedan tidigare.
    Ha det fint!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  5. Grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni får härliga Parisdagar tillsammans!
    Den här candyn vill jag inte missa, så jag tar en lott och hoppas på turen! Har länkat i min sidebar och följare är jag sedan länge...
    Kram, Pillan

    SvaraRadera
  6. Hi Chris, congratulations to you and your husband. How very generous of you to give away this lovely candy. I will post it in my sidebar. Hugs, Frea

    SvaraRadera
  7. Hej goding!
    Jag vill såklart gärna vara med och fira. Följare är jag ju redan och länk och bild finns nu i min side bar.

    GRATTIS på bröllopsdagen :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis igen! Sprider det på fb, då jag inte tror så många tittar in i min blogg nu. Ha en riktigt trevlig resa! Kram, Lena

    SvaraRadera
  9. Grattis på bröllopsdagen! =)

    Vad härligt med en bröllopscandy. Den skulle jag gärna vinna. Har blivit följare och länkat i min sidebar.

    Hoppas ni får det underbart och riktigt romantiskt i Paris!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  10. jag har länkat i min sidbar och jag har blivit följare med bloglovin och jag hoppas att jag inte är för sen..

    grattis på bröllopsdagen jag hoppas ni får en underbar dag tillsammans kramar

    SvaraRadera
  11. Gratulerer så mye med bryllupsdagen!
    Håper at dere får en flott tur til Paris.
    Nydelig candy som jeg gjerne vil være med på, klem:)

    SvaraRadera
  12. Åh, vilken fin bröllopscandy. Vill jättegärna vara med. Hamnade här av en slump och har hittat en massa fina saker, så nu är jag även följare. Har lagt bilden i sidbaren och länkat tillbaka hit.

    Grattis på bröllopsdagen och det underbart i Paris!!!

    SvaraRadera
  13. JätteGRATTIS på bröllopsdagen! :-)
    Och vilket utmärkt sätt att fira den på! ;-)
    Jag tar gärna en lott på det fina godiset: har länkat fr min sidebar och följer din blogg sen tidigare!
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  14. Hey Chris! Congratulations on 15th your anniversary!!
    Thank you so much for the chance to win such a wonderful candy!!
    Hugs, TinaM

    SvaraRadera
  15. Stort grattis på bröllopsdagen! Vill inte missa denna candy... Följer din blogg och har länkat till dig i min sidebar!
    Kramar Hanna

    SvaraRadera
  16. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  17. Ett stort grattis och hoppas ni får lika många och fler underbara år tillsammans!
    Ha en fantastisk resa med mycket romantik.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  18. Gratulerer så mye. Ha en riktig god tur til Paris

    SvaraRadera
  19. Håber jeg kan nå at være med. har fulgt alle anvisninger. og STORT tillykke med bryllupsdagen!!

    SvaraRadera