onsdag 21 september 2011

FRUKTansvärt!

Veckorna går kolossalt fort, redan onsdag och dags för mig att blogga igen. Min ambition denna hösten är att försöka blogga 2 layouter i månaden och min Italien resa, från i sommar, kommer vara ämnet.

Vi besökte en del olika byar och städer i Italien och överallt i mysiga gränder, fanns dom här underbara frukt och grönsaksstånden. Max och jag stod många gånger och dreglade. Så klart smakade det lika gott som det såg ut att göra.
Skissen till layouten hittade jag på Just C&S - där finns många snygga skisser!

Allt material hittar ni hos Scrapfabriken! Ni glömmer väl inte annars att kika in på Scrapfabrikens blogg varje dag va? Den uppdateras dagligen med massor av inspiration och ideér.


Au revoir!

6 kommentarer:

  1. super flot lo, smart med alle papirstykkerne
    knus Pia

    SvaraRadera
  2. Härligt foto och LO. Fyndig rubrik också.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Å, vad fin! Härliga färger och supersnyggt ALLT! Tur att du tog dig ur det där kortträsket. ;)

    SvaraRadera
  4. Underbar LO men härlig och klockren text :) Gillas massor!

    SvaraRadera