måndag 19 november 2012

Ellie 14 år!

Tänk att min lille tös har blivit 14 år! Vad hände? Inte så länge sen hon tultade runt och pekade med sin lilla finger o sa "E de´?"
Nu tultar hon inte längre utan har vuxit upp till en go, glad och framförallt mycket snäll tjej!
 
Hon fyllde år i lördags och det vankades paket och kalas. Och så klart blev det ett kort med!
 
 
 
Dom här digisarna från Tiddly Inks är bara bedårande!! Just den här blev jag mycket förtjust i och dessutom väldigt nöjd med färgläggningen :-).
 
Ha en fortsatt fin måndag!
 


8 kommentarer:

  1. Ett superfint kort , färgerna är helt i min smak ...
    Pysselkramar

    //Anneli

    SvaraRadera
  2. Så sött kort och fina färger!

    SvaraRadera
  3. Sött kort i härliga färger!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Verkligen sött kort!
    Och så fint färglagt... :)

    SvaraRadera
  5. Å, det här kortet gillar jag massor! Blev så kär i stämpeln att jag köpte en egen direkt.
    Tack för kommentaren inne hos mig, så kul när du kikar förbi.

    SvaraRadera
  6. Helt underbart!
    Älskar färgerna, älskar stämpeln, älskar ramen, ja älskar hela kortet!

    SvaraRadera
  7. Å så söt stämpel , jättefint kort!
    Kram

    SvaraRadera