onsdag 14 november 2012

Nytt från Gummiapan!

Som ni säkert redan har sett så har Helen på Scrapfabriken fått in en hel drös med nya stämplar från Gummiapan!
Dom är så fina!! Jag såg dom redan på Göteborgsmässan så det var en hel hög som fick följa med hem :-)
Det är ju det som är en av fördelarna med Gummiapan. Priset! Men sen är dom ju så snygga och väldigt användbara!

Jag bloggar två kort på scrapfabriken idag. Kort där av Gummiapans texter står i centrum!

Ett sånt där bra-att-ha-kort som man kan skicka precis när som!



Jag vet inte om ni ser men jag har monterat dit två änglavingar under texten.


Och sen har jag gjort en annan typ av kort! Till en snygg tjej mitt i livet!



Texten passar bra ihop med provdockan!

4 kommentarer:

  1. vackra kort... gillar att du låter detaljerna sticka ut utanför ♥

    SvaraRadera
  2. Vackra kort med fina detaljer :)

    SvaraRadera
  3. Wow, så läckra kort! Härligt med de bikake-embossade arken, snyggt och stilrent komponerat och textstämplarna är ju helt underbara båda två! Smart med vingarna ovanför texten på första kortet, kul detalj!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina alster du gjort!
    Köpte en stämpel från Gummiapan av Scrapfabriken på mässan i Uppsala....men har inte hört talas om företaget förr...är det nytt?
    Tack för titten!

    SvaraRadera