söndag 20 oktober 2013

Inspiration för Copic Marker Sverige!

Idag inspirerar jag med ett julkort på Copic Marker Sverige! Just inspirationen till kortet hittade jag hos vår ena Copic-granne. Blev helsåld på hur dessa två stämplarna hade maskats ihop och var bara tvungen att testa själv. Lär inte bli sista gången jag gör det! 


Jag har fått dille på att maska ihopa olika stämplar. Det är både roligt och utmanande och så blir det lite mer liv i själva kortet. För att få den där extra vintriga känslan här, så har jag embossat Frantage på hela motivet. Strösslat ut det lite här och där för att få det att se ut som snöflingor!

Julkortsverkstan är i full gång, den går in på slutspurten och jag tänkte nog ägna resten av denna regniga söndag till att förbereda vissa DT-projekt och lite julkort.

Vill ni veta mer vilka pennor jag använt? Då får ni fortsätta in på Copic Marker Sverige!

I´m entering this card in
MDUC #219 - Anything goes

7 kommentarer:

  1. Åhhh jag håller med....det va riktigt fina stämplar ihop ju!! Härligt julkort min vän! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Underbart , finaste julkortet för i år .............

    //Anneli

    SvaraRadera
  3. Mycket, mycket snyggt! Verkligen juligt!!

    SvaraRadera
  4. Wow, vilket underbart julkort..
    Härligt med frantaget, ger en sån härlig effekt.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. STUNNING!!
    Thank you for joining us this week at MDUC for the ANYTHING GOES Challenge.
    hugs, Janiel

    SvaraRadera
  6. I love how you masked the two images together. Beautiful.Thanks for playing along with us at MDUC this week. Hug, Janne

    SvaraRadera