torsdag 7 november 2013

Project Life

Jag vet inte vad som hände men helt plötsligt så hade en förpackning med plastfickor från Sn@p hittat hem till mig. Det här skulle ju inte jag ge mig på! Men häromdagen förra veckan när jag satt o förberedde lite kort till Helen på Scrapfabriken så helt plötsligt fann jag mig själv med foto i ena handen o plastfickorna i andra. Hm..vad hände? 

Men det är alltid kul med utmaningar och den där fotohögen blir ju inte mindre ju fler oanvända foto jag lägger i den. Det här är ju ett kul sätt att dokumentera på! Enkelt o snabbt! Anna Sandén är ju en stor inspirationskälla som man kan ösa ur.

De där fotona jag hade i handen var foton från min resa till Amsterdam i våras. Jag brukar framkalla i 10x10, från min Instagram och det blev ju perfekt till den ena plastfickan.

Här strosar vi i de vackra kvarteren i Red Light District. Jo men faktiskt, trots aktiviteterna som pågår i de kvarteren så är det otroligt vackra byggnader och lugna kvarter.

Framsidan



Baksidan




Nästa plastficka blev en dokumentering över en del av de cyklar som jag fotograferade. Det finns ju en del cyklar i den staden. ÖVERALLT! Och av någon avledning så gör sig de där cyklarna bäst i svart/vitt.

Framsidan



Baksidan


Jag brukar försöka smygfota folk när jag är ute, likaså denna gången :-)

Ikväll är det dags att packa väskan för imorgon bitti styr Anna och jag bilen mot Falköping!! Tjohooo!!

1 kommentar:

  1. Så fina bilder från Amsterdam och roligt att ta del av Project Life som jag inte börjat med. Kanske hamnar jag plötsligt också i full fart med det även om jag inte planerar det!!!

    SvaraRadera