söndag 1 december 2013

Inspirerar på CMS i brunt och gult

Idag är det min tur att inspirera på Copic Marker Sverige!
Hittade denna godingen bland mina digi-utskrifter häromkvällen, en av mina favoriter blev Saturated Canary.  Jag har fastnat fullständigt för att färglägga "blankt hår" - det är när färgerna blandar sig jämt med varandra istället för att man lägger slingor med färg, som till exempel Åsa är så duktig på. Jag tycker det blir både snyggt och är roligt att göra. Speciellt på en lite större bild som denna.

När jag var färdig med kortet insåg jag att "hm vänta nu lite..." - det blev brunt och gult igen. Förra gången var Ellies födelsdagskort för två veckor sedan :-)


Men visst är det mysiga färger! Kanske inte så konstigt att det blir de färgerna emellanåt? Vill ni veta mer vilka pennor jag använt? Då får ni besöka CMSs blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar