måndag 2 december 2013

Tändsticksaskar


Jag fick en beställning på lite ljus och tändsticksaskar nu till jul. Jill Hansen som är en stor inspirationskälla, både färgläggningsmässigt och hur hon får ihop sin alster, har inspirerat till min första ask. Sen fick jag själv upp ångan och då gick det av bara farten.

Jag har använt mig av den största storleken bland tändsticksaskar och sen har jag helt enkelt letat igenom mina spillbitshögar. Det är perfekt till just att dekorera askar och så fick de bli i olika färger, några av mina favoriter.

Turkosgrönt



Gammelrosa toner



och så klart en i beiga nyanser



Kom gärna tillbaka för att kolla in hur ljusen blev!

5 kommentarer:

  1. Åhhhh sååå himla fina! ♥

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. O, the're all three so nice. Thanks for your inspiration!

    SvaraRadera
  3. Jättesöta tändsticksaskar. Fina motiv och dekorationer.
    Ha en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Läckra askar du gjort, så fina motiv och så målar du ju så fint också.

    SvaraRadera
  5. Hej,
    tack för din kommentar hos mig!
    Så fint du dekorerat askarna, fina små presenter att ge bort!

    SvaraRadera