måndag 31 mars 2014

Hjärtegull!

Ett Clean and simple-kort jag gjorde för några veckor sedan med ny text från Gummiapan. Perfekt till den här stämpeln =)
 
 
Här har jag försökt mig på lite distressteknik igen med mina Copics. Ett roligt sätt att använda sina pennor på =)
 
Igår hade jag min första kurs i ECCP-programmet. Vi höll till i en lokal i Limhamn och det blev verkligen en mycket trevlig dag! Jag kände mig nöjd när jag väl kom hem, trött men glad och hoppas verkligen att mina kursdeltagare kände likadant =)
 
Visst ser dom nöjda ut? Lite... =)
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Åhhhh kortet är ljuvligt och jag önskar jag fick gå på dina kurser. Vill vill vill..... tyvärr är det liite långt 😝

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Jag hade det väldigt trevligt på förmiddagens kurs! Du ska absolut vara nöjd, tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar verkligen dina kort och ja dina kurs deltagare ser super nöjda ut:)

    SvaraRadera