söndag 15 juni 2014

Retro

Då var det dags att blogga för Copic Marker Sverige! Jag hoppas ingen sätter morgonkaffet i halsen nu =)
Ibland måste man krypa utanför sin trygghetszon och prova nånting annat. Det har jag gjort denna gången. Krupit låååångt utanför min zon. Har gått fullständigt bärsärkagång med färgerna. Gav mig själv i uppdrag att kortet skulle bestå av dessa oranga o bruna papper från Gummiapan och då ville jag att Tilda skulle matcha.


Tänkte att Tilda fick bli lite inspirerad av 70tals-modet. Kommer ni ihåg det här färgkombinationerna? Brunt o gult eller brunt o orange. Jag gör, för mitt rum bestod av de färgerna *ryser*.

Oavsett det, så var det roligt att testa nya färgkombinationer och jag måste säga att orange är väldigt läcker att färglägga med. Vill ni veta vilka pennor jag använde?

======> CMS

Idag går jag som på nålar. Jag satte min tös på ett plan till Arlanda själv, visserligen med en kompis. Väl framme kommer de att möta en liten grupp av hästintresserade tjejer och sen kommer de att resa vidare till Irland för två veckors rid/språkläger. Håll tummarna för att allt går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar