torsdag 27 november 2014

Röd jul

 Igår fick jag ett ryck och monterade några julkort. Motiven var färdig och bara låg där. Eftersom det blir en del julkort för mig så har jag valt i år att hålla de ganska enkla och där motivet får dominera istället för dekorationerna.
 
 
 
Den här stämpeln var ganska bra att öva veck på. Började med blusen och var sen tvungen att testa med byxorna. Den röda kombon är helt klart min absoluta favorit! Mönstrade papper + textstämpel är från Gummiapan.
 
 
Jag har använt mig av följande pennor
 
Hud E11-21-00-000-R11-20
Hår E37-35-33
Blus/strumpor T5-E19-08-R27-24
Byxor E87-84-81
 
 
Jag passar samtidigt på att delta i
 
Copic Marker Norge - #62 Röd Jul
MDU challenge - #249 Holly and bells 
Marvelous Magnolia Challenge - #81 Anything goes Christmas
Time for Magnolia challenge - #73 Use your favorite 
 
 

4 kommentarer:

  1. Your CAS Card is just Fabulous and thoses folds on Tilda's Clothes look AMAZING! Thanks for joining us at Marvelous Magnolia.

    SvaraRadera
  2. Wowwwwwww wat een mooie kaart en wat heb je je plooien super ingekleurd. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    SvaraRadera
  3. Lekkert kort som virkelig lar det nydelig fargelagte motivet komme til sin rett! Takk for at du deler med oss hos Copic Marker Norge. Klem, Elizabeht

    SvaraRadera
  4. Et flott CAS kort, med nydelig fargelegging :-) Takk for at du deltar i utfordringen hos CMN, og lykke til!

    SvaraRadera