onsdag 26 november 2014

Vinterlandskap

Idag bloggar jag för Scrapfabriken  och jag bjuder på ett vinterlandskap. Helt utan motivstämplar!
 
I mitt senaste DT-paket jag fick från Helen hade hon stoppat ner en ljuvlig embossingfolder från Nellie Snellen. Den har jag vänt o vridit på lite grann innan jag bestämde mig för hur jag ville göra. Jag har valt att stansa ut en cirkel efter att jag embossade cardstocket. 
 
 
Jag använde mig av mina runda dies från Mft stamps och stansade ut mitten, sen delade jag på den cirkel som blev över för att bygga upp kullarna. De små granarna är från Qk och husen är från Memory box.
 

 
Ett roligt och lite pilligt sätt att göra kort på. Framförallt lite variation till att färglägga motivstämplar!
 
För mer info om materialet får ni besöka Scrapfabrikens blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar