fredag 9 januari 2015

Grattis Anna!

Det här kortet landade förhoppningsvis i Annas brevlåda tidigare idag! Ett ganska enkelt grattiskort där jag använt en digi från Saturated Canary. Jag valde att förstora mest bara ansiktet på stämpeln, mest för att kunna öva naturligt hår men även för att få större ytor att jobba med.
 
 
Detta är nog min favorit från Saturated Canary. Håret är inte så långt och svallande vilket passar mig bra =)
 

 
Blev ganska nöjd med håret denna gången!
 


De mönstrade papperna och Grattis-stämpeln är från Gummiapan. Kortet mäter ca 15x15 så ni förstår hur stor jag gjort figuren. Jag har som vanligt färglagt med Copics och använt följande färger
 
Hud E13-11-21-00-000-R20-11
Hår W5-3-E35-33-31
Tröja BG15-13-11
Ögon YG99-97-95



1 kommentar:

  1. Brilliansusbravurus (det är ett nytt ord skapat för dej....nu ska jag bara krångla in det i svenska akademins ordlista) :)

    2015 börjar med att hylla dina cas kort....LÖÖÖÖÖV them..... fast det va ju inget nytt

    karmen damen

    SvaraRadera