söndag 11 januari 2015

Inte bara ett år äldre...

..utan även ett år bättre!
Jo men så är det va? Man blir inte bara äldre o klokare, man blir även bättre med åren =)

Vi är i alla fall igång igen på Copic Marker Sverige-bloggen efter jul/nyårshelgerna. Tillbaka till rutiner igen, vad det nu vill säga. Jag börjar 2015 med att inspirera med denna sköna bönan. Jag har ju fått lite dille på att förstora upp och beskära motivet och sen skapa bara ett enkelt kort. Detta är en digital stämpel så det är ju enkelt att laborera.



Detta kortet blev jag väldigt nöjd med själv. Jag har jobbat med färger jag oftast inte använder och jag har lagt de mönstrade papperna på sned och så brukar jag inte heller göra. Tänka utan för lådan alltså =)



Sen måste jag säga att jag blev rätt nöjd med håret, har en del kvar att öva på naturligt hår, men jag tror nog att det går framåt lite. De mönstrade papperna samt texten är från Gummiapan och är ni nyfikna på Opaque White som jag använt till håret så finns det att införskaffa hos Scrapfabriken. Opaque White är en penselförsedd flaska med ett vitt täckande medium för små detaljer som tex blänk i ögonen.

Är ni nyfikna på vilka färger jag använt får ni besöka CMS-bloggen

Idag är det redigt innesittarväder så då passar det ju bra med copic-kurs hos Gummiapan! 

1 kommentar: