fredag 11 februari 2011

Sneek Peek!


Jag har inte gått under jorden! Istället har jag gjort lite Dt-scrap till Crafts us Crazy som jag inte kan visa förrän nästa vecka men jag tänkte fresta med en liten sneek peek. Jag fick en beställning på ett sedelkort av Cecilia (av alla människor, det var ju hon som ledde in oss i fördärvet!) men mer säger jag inte.

I have not disappeared from the earth's surface. Instead I have been working on a DT-project for Craft us Crazy. I can´t show you until next week but I thought I might tempt you with a sneek peek of another project! I can tell you this much - it´s a moneycard!

1 kommentar:

  1. jag har tejpat fast stansmallen på papperet - och sen har jag färglagt den del av papperet som syns - innanför ramen... det är ju det som är en av finesserna med just spellisar :-)...

    vad kul att du lämnade spår efter dig... fina saker gör du med... o så retas du med s k teasers... :-) - underbart!!!!

    SvaraRadera