söndag 27 maj 2012

Vyckemans vecka 14 och 16

Nej, jag har inte struntat i att göra mina veckolayouter, tiden har bara inte funnits där riktigt. Men nu har jag slutfört två stycken som nästan varit färdiga. Det är till min syrras album, vecka 14 och 16. Lite oordning, jag vet, eftersom vecka 15 redan är gjord och bloggad!



2 april var en konstig dag. Vi firade Max som fyllde 11 år, men samtidigt så for Ingrids hund Doglas till hundhimlen. Max och Doglas har växt upp tillsammans och var länge ett radarpar när Max var liten. Han älskade att sitta och kela med Doglas svans och kunde sitta långa stunder. Den kvällen var det även dags för allsvenskan premiären så den dagen var lite delad, både glädje och sorg!


Vecka 16 är ett underbart foto tycker jag. En liten ensam cyklist, på en av vårens första cykelturer! En vacker vårdag! Är mycket nöjd med den här layouter, gillar färgerna!

4 kommentarer:

  1. Hej! Måste bara säga att jag ÄLSKAR Dina layouter! Dom är så fina, ger så mycket inspiration!
    Vi sågs på maran i falköping, jag satt brevid Rimna och hade min syster Sara med mej. Så det är kul att titta in hos dej med jämna mellanrum och inspireras. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. NIIIIIIIICE!!

    Sååå fina layouter!

    Kram
    Jea

    SvaraRadera
  3. NIIIIIIIICE!!

    Sååå fina layouter!

    Kram
    Jea

    SvaraRadera
  4. nu fick jag lite ont i magen... superfint!!!

    SvaraRadera